תוכנה לסוכני ביטוח

תוכנה לסוכן ביטוח נכתבה על מנת להעניק לסוכן הביטוח, תוך דגש על פשטות, הפעלת התוכנה והנתונים. עלות שכירות התוכנה היא מאוד מועטה והדבר כדי לא להעמיס על הוצאות החברות ביטוח. בהתאם לזאת, פותחה התוכנה רק לנתונים אלמנטריים אשר נדרשים לשליטה במשרד ואין לנתונים מסובכים שאין כל הזמן משתמשים בהם. התוכנה מתעדכנת ומתקדמת בהלימה להוראות הפיקוח והמוצרים המתחדשים בשוק הביטוח. להלן מקצת האלמנטים של התוכנה –

  • ריכוז חידושים לפי חתכיםהתוכנה לסוכני ביטוח נותנת בידכם עריכה של חתכים בהתאם למועדי חידוש ואף בהתאם לחברות ביטוח.
  • מסד נתוני לקוחות– התוכנה לסוכני ביטוח נותנת באפשרותכם הזנה של נתוני לקוח בקלות ובזריזות, והן יש בה מנעד רב של חלופות חיפוש לקוחות בהתאם להמון נתונים.
  • ניהול תביעות– ניתן עבורכם ריכוז של תביעות מתחת לכל שם של לקוח וגם רשימה מאגדת להענקת תמונת מצב. בנוסף לכך, תוכלו לעקוב אחר תביעות.
  • ריכוז פוליסות מתחת לכל לקוח– משרד ביטוח נדרש להזין את הפוליסות בכוחותיו וזאת כדי שתהיה לו שליטה מלאה על כל פוליסה שמתקבלת בחברה, אף במידה ועסקינן הודות סטטוס רק של הצעה. בשל כך, השדות להכנסת פרטי הפוליסה למערכת הינם קלים מאוד, כדי לא להעמיס על העבודה השוטפת ולעודד את עובדי החברה להזין את הפוליסות

גמל נט –

באתר גמל נט הנכם עשויים להירשם בלי בעיה אל פורטל סוכנים – האזור האישי של האתר – ובאפשרותכם לקבל התראות באופן ישיר לדואר האלקטרוני שלכם מדי חודש, כאשר יעודכנו התשואות החודשיות של פוליסת חיסכון, קופת גמל, קרן השתלמות, חיסכון לכל ילד, למעשה כלל הביטוחים שרכשתם מבעוד מועד. ההליך הינו קל ביותר ויסייע בידכם לנהל פיקוח על מי שמנהל בשבילכם את החסכונות וההשקעות שלכם, וכל זאת ללא כל עלות מצדכם.

פנסיה נט –

באפשרותכם לדלות דרך המערכת הזאת מידע מפורט הודות תשואות קרנות הפנסיה החדשות הפועלות במדינת ישראל, להשוות ביניהן ולהשוות את התשואות שהשיגו למול מדדי שוק נבחרים לכל עת למעלה משנה.

מסלקה פנסיונית –

מסלקה פנסיונית הינה מערכת של מידע מרכזית, אשר אותה פיתח משרד האוצר, ובשלב מאוחר יותר תיתן בידכם עריכה של תנועות כספיות.ראש הטופס המסלקה הפנסיונית תיתן בידכם קבלה של מידע הודות החיסכון הפנסיוני שלכם וביצוע פעולות בצורה קלה, בעלות מועטה ובשיא המהימנות. המסלקה הפנסיונית מגדילה את אפקטיביות ודיוק הפעולות, ממעיטה בעלויות וכיוצא בזאת.

חברות ביטוח ובתי השקעות –

פוליסות החיסכון הפיננסי של חברות הביטוח הולכות וצוברות תאוצה – שלושה מיליארד ₪  הם גייסו בשנת 2019. חברות הביטוח פצחו בשיווק של האלמנטים האלו במהלך שנת 2007, תחת ההבטחה כי עסקינן הודות סינרגיה אידיאלית בין תכניות החיסכון הבנקאיות לקרנות הנאמנות. מטרת הפוליסות הינה להוות תחרות אף לנתיבי חיסכון בנקאיים ואף לנתיבי השקעה מסורתיים, כמו למשל – ניהול תיקי השקעות או לחלופין השקעה ישירה באמצעות קרנות נאמנות.