חתימה דיגיטלית מרחוק

חתימה דיגיטלית הינה מחויבת המציאות להתייעלות, לחיסכון בעת ולשמירה על המידע. מענה של חתימה דיגיטלית נותן בידכם להחתים רבבות טפסים מדי חודש, ביחד עם חווית שירות דיגיטלית, עכשווית, מפותחת ובטוחה. תהליכי העבודה נעשים למהירים, ברי פיקוח, ומורכבים מאלמנטים של הצפנה, המעצימים את מידת אבטחת המידע בעסק שלכם. קיימות חברות אשר מעניקות לכם שירות מערכת אינטרנטית, מושתתת על ענן להחתמת הלקוחות, הספקים והעובדים שלכם על טפסים אונליין בפשטות ובזריזות. תוכלו לחתום על מסמכים מכל מכשיר, בכל אזור ובכל זמן, לרבות ממשק שלם בשפה העברית.

היתרונות של חתימות דיגיטליות מרחוק –

  • חתימה על טפסים והמרה שלהם לטפסים מקוונים, עם היתכנות לחתימה דיגיטלית מרחוק.
  • המסמכים החתומים יישמרו בסיסטם בענן ויישלחו אליכם לדואר האלקטרוני שלכם.
  • נציגי בית העסק יתחברו אליכם ויעזרו בכל נושא שהנכם מתקשים בו.
  • חתימה און ליין מרחוק ביחד עם היתכנות שליחה לכמה נמענים בד בבד.
  • חתימה על מסמך שמור כ- PDF בלי דרישה של תוכנה והתקנה.
  • חתימה דיגיטלית פשוטה על כל סוגי הטפסים.

חתימה דיגיטלית מרחוק בעקבות משבר הקורונה –

עם חלוף העשור האחרון, המון חברות השכילו לעזוב את כל הניירת ועברו לעולם הדיגיטלי.
פרוצדורה זאת תפס תאוצה כעת בשל משבר הקורונה, אשר מאלץ אתכם בריחוק חברתי ודורש מבעלי חברות לתור אחר מענה הולם לסיטואציה הנוכחית.

אינפורמציה הודות מערכת של חתימה דיגיטלית ממרחק –

המערכת מייעלת את הפרוצדורה של מילוי הפרטים והחתימה על כל מיני טפסים וחוסכת בעת רבה ובעלויות מיותרת – ניתן לשלוח טפסים לחתימה דיגיטלית מרחוק ולקבל אותם אליכם לאלתר, בתוך מספר רגעים, בלי דרישה של סריקה, שליחת פקס או לחלופין הדפסה של המסמך. במציאות העכשווית מחתימים באופן דיגיטלי און ליין על כל סוגי הטפסים.
הפרוצדורה נערכת על ידי שליחת לינק מאובטח למילוי וחתימת המסמך אל החותם בדואר אלקטרוני או לטלפון חכם עם הודעת SMS וואטסאפ,  החותם משרבט את החתימה שלו על ידי העכבר במחשב שלו או על ידי האצבע שלו בטלפון הנייד. מאשר והטופס החתום כבר נמצא אצלכם. בחזרה.  אפשר להקים תבניות טפסים לשימוש חוזר או טפסים דיגיטליים מותאמים לפי  צרכי החברה. עוד שדות להוספה ועריכה על המסמך מורכבים הינם – תאריך חתימה, מספר תעודת זהות , שם מלא, מען ועוד המון סוגים של שדות טקסט חופשי או בחירת חלופות.
כמו כן, ישנה היתכנות להפעלת אמצעים חכמים, למניעת התכחשות לחתימה, כמו לדוגמה –
טעינת צילום תעודת זהות , הקלדת קוד סודי או צילום וידאו של החותם המאשר את חתימתו במצורף לטופס החתום.

איך המערכת של חתימה דיגיטלית מקוונת נערכת?

המערכת פשוטה לתפעול, בלי דרישה של התקנות ופיתוח. הינה חוסכת בעת, בביורוקרטיה, בהדפסות, מיטיבה את תהליכי עבודה, בסריקות.  הנכם יכולים להעלות טופס למערכת ולסמן על גביו את מיקומי החתימות והשדות שהלקוח עשוי למלא, מזין כתובת דואר אלקטרוני או מספר טלפון נייד ושולח. הלקוח יקבל הודעה על טופס שהגיח בשבילו, ביחד עם קישור שיביא אותו באופן ישיר למסמך.  הלקוח שלכם ימלא את השדות המסומנים ויחתום במחשב על ידי העכבר ובטלפון הסלולרי על ידי האצבע שלן. ילחץ על – הגש מסמך והמסמך החתום ישלח כקובץ PDF בחזרה אליכם.